תקלות נפוצות ביס | YES

מרבית התקלות בממירי yes יכולות להיפתר על ידי ניתוק הממיר מהחשמל, המתנה של מספר שניות וחיבורו מחדש לחשמל.

מעבר לכך, ישנן מספר תקלות נפוצות ביס שניתן לפתור אותן עצמאית ולעתים יש להתקשר למוקד לקבל הדרכה או לתאם הגעת טכנאי:

  1. אחת התקלות הנפוצות שלקוחות yes חווים היא שקופית מספר 30 המופיעה על המסך.
    מקור התקלה הוא ככל הנראה בעיה באספקת החשמל לממירים בבית.
    יש לוודא שכל הממירים בבית מחוברים לחשמל וכן לבדוק האם בחדר המדרגות של הבניין יש חשמל.
    הצלחת המותקנת בגג מוזנת בחשמל מחדר המדרגות.
    ברגע שחדר המדרגות מנותק מחשמל לא תהיה קליטה כיוון שהצלחת מנותקת גם היא.
    במקרה שכל הכבלים והממירים בבית מחוברים לחשמל והתקלה עדיין נמשכת יש לפתור את בעיית החשמל בחדר המדרגות או לתאם טכנאי.
  2. לא ניתן להזמין תוכן ב־VOD – הזרמת תכנים ב-VOD נעשית על גבי חיבור האינטרנט הביתי.
    אם מהירות הגלישה נמוכה מ־5 מגה בייט, יכול להיות שלא יהיה ניתן להזמין תכנים או שהצפייה בהם תהיה מקוטעת.
    במקרה שאין בעיה בגלישה באינטרנט הביתי וכיבוי הממיר לא עזר, יש למחוק את התוכן שהוזמן ולנסות שנית.
    אם התקלה עדיין נמשכת יש לפנות למוקד התמיכה של yes.
  3. לעתים פס המידע בתחתית המסך אינו מתעדכן והתקלה הזו מאוד פשוטה לתיקון.
    יש להוציא את הכרטיס הנמצא בחזית הממיר, לכבות את הממיר ולהדליקו בחזרה לאחר כדקה.
    רק כאשר הממיר חוזר לעבוד יש להכניס את הכרטיס בחזרה לתוך הממיר לפי סימון החץ.

אולי יעניין אותך גם

איך בוחרים גודל מסך מתאים לסלון או לחדר השינה?

שלט יס 2023

חברת yes משיקה גרסה מעודכנת של השלט לממירי אנדרואיד TV

x
תודה שפנית לבוררת!

נציג המכירות הרלוונטי ייצור איתך קשר בהקדם.
באפשרותך להשאיר פרטים עבור הצעה נוספת.

המשך/י לחסוך