x
המזכירה של הבוררת

שלום! המזכירה כאן כדי לשלוח לך תזכורת רגע לפני שחשבון התקשורת קופץ.

איזה שירות ברצונך לתזכר?

back icon

באיזו חברה הינך מנוי/ה כרגע?

back icon

אנא הזן/י את השנה והחודש בו מסתיים המבצע שלך

אם אינך יודע/ת את תאריך סיום המבצע אפשר למצוא את הנתון בחשבונית החודשית או באמצעות פנייה לשירות הלקוחות של החברה בה הינך מנוי/ה. בכל מקרה אפשר להזין תזכורת בהתאם לבחירתך.

המשך
אנא הכנס תאריך
back icon

נהדר! כשבועיים לפני תום המבצע אשלח לך תזכורת עם הצעות רלוונטיות.

אנא הזן/י את הפרטים לקבלת התזכורת:

אנא הכנס שם מלא
אנא הכנס טלפון תקני
אנא הכנס דוא"ל תקין
המשך

פרטיך נקלטו בהצלחה! באפשרותך לייצר תזכורת עבור שירותים נוספים.

איזה שירות ברצונך לתזכר?

מעבר מנויים מחברה לחברה: תמונת מצב רבעון שני 2016

תנועת הלקוחות בשוק התקשורת הישראלי לא מפסיקה לרגע. מדו״חות כספיים לרבעון השני של 2016 שפרסמה קבוצת התקשורת הגדולה הוט עולה כי החברה גייסה 2,000 לקוחות חדשים לשירות האינטרנט בפס רחב של החברה, זאת במקביל לנטישה של 3,000 מנויים בתחום הטלוויזיה והאינטרנט. בנוסף, חברת הבת הוט מובייל דיווחה על גיוס של כ-45 אלף מנויי סלולר חדשים. בהסתכלות רחבה על פעילות החברה, נתונים אלה מלמדים על התחזקות המותג והאטה בקצב הנטישה לעומת תקופות קודמות.

לפי הנתונים בו״ח, להוט היו ברבעון השני 487 אלף לקוחות טריפל (טלוויזיה, אינטרנט וטלפון) אשר שילמו בממוצע 234 ₪ בחודש עבור השירות. לקוח הוט מובייל שילם בממוצע 51 שקלים בחודש, הסכום הנמוך ביותר בתעשיית הסלולר והחברה סבלה משיעור נטישה של 37 אחוז. בסך הכל להוט היו 819 אלף לקוחות טלוויזיה רב ערוצית, 698 אלף לקוחות אינטרנט ו-619 אלף לקוחות בטלפון קווי. לחברת הוט מובייל היו 3.1 מיליון לקוחות סלולר והחברה חולשת על 13 אחוז משוק זה.

אצל המתחרה הגדולה של הוט, yes המצב, עוד פחות טוב. החברה דיווחה על נטישה של כ-6000 מנויים ברבעון השני של 2016, ובכך מסתכמת תנועת הלקוחות בתחום הטלוויזיה הרב ערוצית בכ-9000 מנויים. אלה, סביר להניח, התפזרו בין האלטרנטיבות השונות: סלקום טיוי, קודי, נטפליקס, עידן פלוס ואחרים.

x
תודה שפנית לבוררת!

נציג המכירות הרלוונטי ייצור איתך קשר בהקדם.
באפשרותך להשאיר פרטים עבור הצעה נוספת.

המשך/י לחסוך
twitter facebook whatsapp
share Icon
דילוג לתוכן