שיתוף פעולה בין הבוררת לבין אתר Cutt

מבולבלים? לא יודעים מה הרגלי צריכת החשמל שלכם?
שיתוף פעולה בין הבוררת ל־Cutt יסייע לכם לבחור ספק חשמל חדש בקלות

אתי שושן
כתבת תקשורת וטכנולוגיה – אתר הבוררת

לאחרונה הושקה באתר Cutt מערכת מתקדמת המאפשרת לצרכנים לנתח את צריכת החשמל שלהם בזמן אמת. זאת הודות לשילוב בין AI לבין המידע המסופק על ידי חברת החשמל. הפיתוח הטכנולוגי מספק לצרכנים נתונים מדויקים ועדכניים של צריכת החשמל שלהם בפועל, ומאפשר להם לקבל תובנות יקרות ערך שניתן להשתמש בהן כדי לבחור מסלול מבצע מתאים בספק חשמל חדש וכך להקטין באופן משמעותי ביותר את חשבון החשמל.

לוגו CUTT

באמצעות מינוף הנתונים המסופקים על ידי Cutt, צרכנים יכולים לקבל החלטות מושכלות יותר בכל הנוגע לבחירת ספק החשמל החדש שלהם.

באמצעות שיתוף הפעולה בין הבוררת ל־Cutt, צרכנים יכולים כעת להתנייד לספקיות חשמל ביתיות המציעות מסלולים והנחות המתאימות להרגלי צריכת החשמל שלהם. הבוררת ו־Cutt מנתחות באופן אוטומטי ומהיר את דפוסי צריכת החשמל שלכם וכך אתם מקבלים המלצה ​​על ספקי חשמל חדשים שלהם תוכניות אופטימליות עבורכם.

על ידי הצלבה בין נתוני הצריכה שהתקבלו מחברת החשמל, מערכת Cutt בשילוב המידע המקיף הזמין באתר הבוררת, יכולות להעריך מהן תוכניות החשמל המשתלבות עם דפוסי הצריכה הספציפיים שלכם.

כדי לנצל את שיתוף הפעולה החדשני הזה, פשוט מבקרים באתר הבוררת ומנווטים לקטגוריית ספקי החשמל הביתיים. שם יחכה לכם השאלון הקצר של  Cutt, רק 7 שאלות ובסיום המענה עליהן ניתן להעלות את היסטוריית צריכת החשמל שלכם. ההיסטוריה הינה קובץ אקסל שכל מי שיש לו מונה חכם יכול להורידו מאתר חברת החשמל.
המידע המשולב הזה משמש את המערכת לדיוק ההמלצה לאחר השוואה ביניכם לבין קהל דומה לכם.

שיתוף הפעולה בין הבוררת ל־Cutt מפגיש את הכוח של השוואת המחירים עם יכולות AI ועם ניטור הצריכה בזמן אמת. על ידי שילוב כוחות זה, צרכנים יכולים לקבל החלטות מושכלות לגבי ספק החשמל החדש תוך התחשבות בהרגלי הצריכה שלהם. גישה מקיפה ומותאמת אישית זו מבטיחה שלצרכני חשמל יהיו את הכלים והמידע הדרושים כדי לייעל את צריכת החשמל שלהם, לתרום לעתיד ירוק יותר ולחסוך בעלויות.

איך זה עובד?

נכנסים לאתר הבוררת ובקטגוריית ספקי חשמל ביתי משתמשים במערכת של Cutt:

  1. ממלאים שאלון צריכה – 7 שאלות קצרות בלבד
  2. מורידים אקסל היסטוריית צריכה מאתר חברת החשמל ומעלים אותו למערכת (רק לבעלי מונה חכם)
  3. מקבלים שיחה עם הצעה מספק החשמל האופטימלי עבורכם

לאחר מילוי השאלון, המערכת תנתח את נתוני הצריכה ואת ההעדפות שלכם. לאחר מכן היא תשווה בין תוכניות החשמל הזמינות באתר הבוררת כדי למצוא את התוכנית המשתלמת ביותר עבורכם.
בסיום השלמת הניתוח, המערכת תאתר את התוכניות המומלצות ביותר עבורכם. נציגי החברות יצלצלו אליכם ויצרפו אתכם לשירות שאתם חפצים בו.

אז, אל תהססו! נצלו את שיתוף הפעולה החדש הזה בין הבוררת ל־Cutt כדי לייעל את צריכת החשמל שלכם ולהתחיל לחסוך בחשבון החשמל.

 

לכל פנייה או בעיה הנוגעת לחיבור חשמל, הולכה או תקלות, המענה ממשיך להינתן על ידי חברת החשמל.

 

לפרטים נוספים ולהתניידות לחברת חשמל חדשה לחצו כאן

 

 

אולי יעניין אותך גם

התניידות חשמל

זה קורה: כל ישראלי יוכל להתנייד מחברת החשמל

סלקום חשמל

סלקום אנרג׳י חשמל מעצימה את התחרות

הוט אנרגי

שוק החשמל מתחמם: HOT החלה להציע חשמל ביתי מוזל

פרטנר פאוור

פרטנר פאוור נכנסת לשוק החשמל: האם זו בשורה לצרכנים?

x
תודה שפנית לבוררת!

נציג המכירות הרלוונטי ייצור איתך קשר בהקדם.
באפשרותך להשאיר פרטים עבור הצעה נוספת.

המשך/י לחסוך