הצטרפות אונליין לפזגז חשמל. להצטרפות עם נציג חייג 0723272473
7% הנחה קבועה לאורך כל היממה בכל ימות השבוע ללא הגבלת זמן
השאירו פרטים ונציגי החברה יצלצלו בהקדם
10% הנחה בימים ו׳-ש׳ החל מחצות שבין חמישי לשישי ועד למוצאי שבת בחצות
השאירו פרטים ונציגי החברה יצלצלו בהקדם
חברת פזגז בע"מ, היא חברה המספקת פתרונות אנרגיה במסגרת רפורמת החשמל, להפחית את מחיר חשבון החשמל שמשלם הצרכן הישראלי
חברת פזגז הוקמה בשנת 1958. עם הקמת חברת הנפט פז הוקמה חברת הבת פזגז לשיווק הגז. בשנת 1960 החזיקה החברה ב־28 מחסנים אזוריים לאספקת בלוני גז.
על מנת להצטרף יש צורך בהתקנת מונה חכם. אם כבר יש לכם מונה חכם, התהליך פשוט יחסית, ותוכלו להתחבר במהירות לפזגז חשמל ולהתחיל ליהנות מרפורמת החשמל והוזלת המחירים לחשמל ביתי. במקרה שעדיין לא הותקן לך מונה חכם מה כדאי לעשות? ניתן לפנות לחברת החשמל בטלפון 103 ולבקש מונה חכם. חברת החשמל מחויבת לספק לכם כזה בתוך 60 יום בעלות חד פעמית של 260.91 ₪ כולל מע"מ. לפני ההזמנה והתשלום עבור המונה החכם, חשוב לציין כי לחברת החשמל קיימת תכנית ארצית לפריסת מונים חכמים. אם יתמזל מזלכם, ייתכן שתגלו שאתם מופיעים בתוכנית הפריסה הקרובה ויכולים לקבל מונה חכם ללא עלות נוספת.
החל מהיום חברת פזגז מציעה לכם את הגמישות ואת האפשרות לבחור מבין ארבעה מסלולים נפרדים, כשכל אחד מהם מעניק הנחות ייחודיות על צריכת החשמל שלכם. בחרו באפשרות המתאימה ביותר להעדפות ולאורח החיים שלכם:
1. הנחה של 7% על צריכת החשמל שלכם, תקפה בכל הימים ובכל שעות היממה, ללא כל הגבלה. מסלול זה מבטיח חיסכון לכל אורך הדרך, ללא קשר לשעה או ליום.
2. הנחה של 10% על צריכת החשמל שלכם בסופי שבוע מחצות שבין חמישי לשישי ועד חצות שבין שבת לראשון. מסלול זה מאפשר לכם להפיק את המירב מסופי השבוע וליהנות מעלויות חשמל מופחתות בתקופה זו.
כל ההנחות מיושמות על התעריף הביתי האחיד לפני מע"מ ויש אפשרות לבחון את מאפייני הצריכה ולהחליף מסלול חיוב באמצע התקופה.
לקוחות חדשים? מעוניינים לשמוע עוד ולבצע השוואת מחירים של המסלולים מבין כל מבצעי ההצטרפות?
בחרו מבצע מבין המבצעים שלפניכם השאירו פרטים ונציג יצלצל בהקדם.
כדאי להתנייד על מנת להתחיל לקבל תעריף חשמל מוזל ולחסוך בהוצאות האנרגיה, התהליך פשוט, מהיר וללא התחייבות.
גם אחרי המעבר לפזגז חשמל – חברת החשמל אחראית על רשת החשמל ועל תיקון התקלות. במקרה תקלה עלייך לפנות ישירות למוקד חברת החשמל (103), כפי שהיה עד היום.
נכנסים לאתר הבוררת, מצטרפים אונליין בקליק או מזינים שם ומספר טלפון ונציג החברה יחזור מיד.