x
המזכירה של הבוררת

שלום! המזכירה כאן כדי לשלוח לך תזכורת רגע לפני שחשבון התקשורת קופץ.

איזה שירות ברצונך לתזכר?

back icon

באיזו חברה הינך מנוי/ה כרגע?

back icon

אנא הזן/י את השנה והחודש בו מסתיים המבצע שלך

אם אינך יודע/ת את תאריך סיום המבצע אפשר למצוא את הנתון בחשבונית החודשית או באמצעות פנייה לשירות הלקוחות של החברה בה הינך מנוי/ה. בכל מקרה אפשר להזין תזכורת בהתאם לבחירתך.

המשך
אנא הכנס תאריך
back icon

נהדר! כשבועיים לפני תום המבצע אשלח לך תזכורת עם הצעות רלוונטיות.

אנא הזן/י את הפרטים לקבלת התזכורת:

אנא הכנס שם מלא
אנא הכנס טלפון תקני
אנא הכנס דוא"ל תקין
המשך

פרטיך נקלטו בהצלחה! באפשרותך לייצר תזכורת עבור שירותים נוספים.

איזה שירות ברצונך לתזכר?

פניות הציבור נגד הוט ויס – מגמת הירידה נמשכת

מאת: מערכת הבוררת

 

מגמת הירידה של פניות הציבור נגד הוט ויס נמשכת, זו השנה השנייה ברציפות! 

המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לוויין פרסמה השבוע דו"ח חדש המסכם את שנת 2019 ביחידה להגנת הצרכן.
סיכום השנה מראה על המשך מגמת הירידה בפניות הציבור למועצה נגד חברות הכבלים והלווין, בדומה לשנת 2018.

נגד הוט התקבלו 9.5 תלונות ל־10,000 לקוחות – ירידה של 35% בהשוואה ל־2018.
לעומת זאת – נגד יס התקבלו 6 תלונות ל־10,000 לקוחות – ירידה של 30% בהשוואה ל־2018.

בנוסף, כ־10% מהתלונות נגעו לסלקום TV ופרטנר TV שכלל אינן כפופות לפיקוח הרגולטורי.

פניות הציבור הוט

השוואת כמות התלונות ביחס ל־10,000 מנויים בין הוט ליס (מועצת הכבלים והלווין)

כ־40.5% מהפניות שהגיעו למועצה היו פניות כלליות שנגעו לנושאים אחרים כגון ערוצי הספורט, ערוץ הכנסת וכן נושאים שאינם בטיפול המועצה וביניהם: פניות בנושא השידור הציבורי, ערוצים שבאחריות הרשות השנייה, מערך עידן+ או נושאים הקשורים לשידורים על גבי האינטרנט (כולל סטינג TV, נקסט ונטפליקס).

כ־57% מהתלונות שהוגשו נגד הוט נמצאו על ידי המועצה כמוצדקות, ו־40% מהתלונות נגד יס נמצאו על ידי המועצה כמוצדקות.

התפלגות הפניות לפי חברות
התפלגות בין החברות

התפלגות בין החברות השונות (מועצת הכבלים והלווין)

בחלוקה לנושאים, הנושא המשמעותי ביותר עליו פנו המנויים למועצה הוא תוכן השידורים – 25% מסך הפניות.
מדובר בתלונות הנוגעות בנושאים כמו הורדת ערוצים, שידורים לא הולמים, תכני אלימות, תרגום ועוד.
17.5% מהתלונות נגעו לנושא השירות, פניות כגון התנהגות לא אדיבה של נציגי שירות, אי הגעת טכנאים, עיכוב בחיבור לשירותים, המתנה ארוכה למענה אנושי וכדומה.
17% מהפניות געו לנושאים כספיים כגון תעריפים שנגבו מעבר למוסכם, חיובים כפולים וכדומה.
15.5% מהתלונות נגעו לבעיות טכניות או לבעיות קליטה/הפרעות בשידורים.

חלוקה על פי נושאים

התפלגות הפניות לפי נושאים בשנת 2019 (מועצת הכבלים והלווין)

בזכות התערבותה של המועצה במהלך שנת 2019 הוחזרו למעלה מ־250,000 ₪ למנויים כהחזרים כספיים מהחברות המפוקחות.
תלונות שנמצאו מוצדקות טופלו ומנויים קיבלו החזרים שהגיעו לעד אלפי שקלים למנוי.

נקודה מעניינת נוספת קשורה דווקא לתקופת הקורונה – במהלך המחצית הראשונה של שנת 2020, חלה עלייה משמעותית מאוד בפניות הציבור למועצה במהלך הסגר. עלייה זו אינה חלק מדו"ח 2019 והיא נבעה, בין היתר, בשל התארכות זמני ההמתנה במוקדים בתקופה זו.
עוד הגיעו תלונות בעניין המתנה ממושכת לטכנאים ותקלות בצפייה. נושא נוסף שעלה בפניות הוא ערוצי הספורט והתנתקות מהם, לאור עצירת פעילות מפעלי הספורט המקומיים והעולמיים בתקופת ההסגר.

יו"ר המועצה לשידורי כבלים ולשידורי לווין אשר ביטון אמר לבוררת:

"שמחתי לראות את הנתונים שמראים על המשך הירידה בפניות הציבור נגד החברות המפוקחות, בהתאם למגמה מאשתקד.
ניתוח תלונות הציבור המובאות בפני המועצה הוא צוהר להבנת רחשי הלב של הציבור, ופרסום הדו"ח מאפשר לפלטפורמות להמשיך ולהשתפר.

השנה אנו מדווחים על ירידה משמעותית, של כשליש לערך, בפניות התלונות הן בחברת הוט והן בחברת יס.
זוהי ירידה משמעותית המעידה על מאמציהן של החברות להשתפר ולא לשקוט על השמרים.
אני מרשה לעצמי לזקוף חלק מן ההישג לרגולציה של המועצה אשר שמה את הצרכן במרכז.

בשל מערכות הבחירות שליוו את המדינה בשנה וחצי האחרונות, לא ניתן היה לקדם תיקוני חקיקה ואני תקווה כי הממשלה הנוכחית, תפעל להחיל רגולציה על חברות השידורים המשדרות על גבי האינטרנט (סלקום TV ופרטנר TV), שדו"ח זה מראה כי התקבלו לגביהן לא מעט תלונות צרכניות.
החלת רגולציה שכזו תקדם את שוק היצירה ותגביר את יכולת ההגנה על הצרכנים".

פרטנר טיוי

פרטנר tv טריפל INFINITY

כל חבילות התוכן + VOD + נטפליקס בחבילת סטנדרט לצפייה ב־2 מכשירים, אינטרנט 100 מגה ספק ותשתית (הוט/בזק) או 200 מגה פייבר + טלפון ביתי 30 דקות

189

המחיר לחודש למשך חודשיים ראשונים 99 ₪. בהמשך 189 ₪. כולל נטפליקס בחבילת סטנדרט וממיר ראשון. ממיר נוסף בתוספת 15 ₪. ראוטר 25 ₪. ללא דמי התקנה

שלח/י פרטים
חייג לנציג
0773645497

השאירו פרטים ונציג פרטנר יצלצל בהקדם

המחיר לחודש למשך חודשיים ראשונים 99 ₪. בהמשך 189 ₪. כולל נטפליקס בחבילת סטנדרט וממיר ראשון. ממיר נוסף בתוספת 15 ₪. ראוטר 25 ₪. ללא דמי התקנה

אנחנו מתחייבים לשמור על פרטיותך ולא נעשה כל שימוש לרעה בפרטים

שלח/י פרטים

ניתן לשלוח פרטים בכל שעה. נציגי החברות זמינים בימים
א׳-ה׳ בין השעות 09:00 - 20:00, ו׳ 09:00 - 12:00

Close Icon
לוגו yes+

+yes

​​​​​​​​​​​​​​​​​​​כל חבילות ערוצי התוכן +VOD. לא כולל ערוצי פרימיום. כולל ממיר yes+AndriodTV או סטרימר AppleTV ראשון חינם

199

המחיר לחודש למשך 3 חודשים ראשונים 69 ₪. בהמשך 199 ₪. ללא דמי התקנה. ללא התחייבות. כולל ממיר yes+AndriodTV או סטרימר AppleTV ראשון חינם. תוספת ממירים - ממיר אנדרואיד 9 ₪, סטרימר אפל 19.90 ₪, HD בתוספת 10 ₪, ממיר ULTRA 4K ב־50 ₪

שלח/י פרטים
חייג לנציג
086702038

השאירו פרטים ונציג yes יצלצל בהקדם

המחיר לחודש למשך 3 חודשים ראשונים 69 ₪. בהמשך 199 ₪. ללא דמי התקנה. ללא התחייבות. כולל ממיר yes+AndriodTV או סטרימר AppleTV ראשון חינם. תוספת ממירים - ממיר אנדרואיד 9 ₪, סטרימר אפל 19.90 ₪, HD בתוספת 10 ₪, ממיר ULTRA 4K ב־50 ₪

אנחנו מתחייבים לשמור על פרטיותך ולא נעשה כל שימוש לרעה בפרטים

שלח/י פרטים

ניתן לשלוח פרטים בכל שעה. נציגי החברות זמינים בימים
א׳-ה׳ בין השעות 09:00 - 20:00, ו׳ 09:00 - 12:00

Close Icon
סלקום TV

סלקום tv טריפל ספורט

כל ערוצי ספורט פרימיום וצ'רלטון + VOD, ממיר מאסטר, אינטרנט 100 מגה כולל נתב וטלפון ביתי

219

המחיר לחודש למשך שנה. התקנה 49 ₪. ממיר נוסף 19 ₪. שדרוג לממיר מאסטר או שיומי בתוספת 10 ₪

שלח/י פרטים

השאירו פרטים ונציג סלקום יצלצל בהקדם

המחיר לחודש למשך שנה. התקנה 49 ₪. ממיר נוסף 19 ₪. שדרוג לממיר מאסטר או שיומי בתוספת 10 ₪

אנחנו מתחייבים לשמור על פרטיותך ולא נעשה כל שימוש לרעה בפרטים

שלח/י פרטים

ניתן לשלוח פרטים בכל שעה. נציגי החברות זמינים בימים
א׳-ה׳ בין השעות 09:00 - 20:00, ו׳ 09:00 - 12:00

Close Icon
Info Icon לפרטים נוספים
Send Details Icon שלח/י פרטים
HOT

הוט טריפל iExtra

חבילת בסיס + חבילות תוכן + ערוצי פרימיום + 100%RU. ממירים HD Magic + HD, אינטרנט 200 מגה וטלפון קווי ללא הגבלה

279

המחיר לחודש למשך שנה. התקנה 69 ₪. ראוטר 11.90 ₪ בחודש. הטבה: שירות VOD + חבילת ספורט 5 פרימיום חינם ל־3 חודשים ראשונים. לקוחות קיימים חייגו 6910*

שלח/י פרטים
חייג לנציג
0776047697

השאירו פרטים ונציג HOT יצלצל בהקדם

המחיר לחודש למשך שנה. התקנה 69 ₪. ראוטר 11.90 ₪ בחודש. הטבה: שירות VOD + חבילת ספורט 5 פרימיום חינם ל־3 חודשים ראשונים. לקוחות קיימים חייגו 6910*

אנחנו מתחייבים לשמור על פרטיותך ולא נעשה כל שימוש לרעה בפרטים

שלח/י פרטים

ניתן לשלוח פרטים בכל שעה. נציגי החברות זמינים בימים
א׳-ה׳ בין השעות 09:00 - 20:00, ו׳ 09:00 - 12:00

Close Icon

אולי יעניין אותך גם

ממיר אנדרואיד

yes אנדרואיד - ממיר אנדרואיד חדש מבית yes

ממיר מיני פייברבוקס

ממיר mini FiberBox של הוט | HOT

רייטינג ערוצי ספורט

האם בקרוב תשתנה שיטת מדידת הרייטינג בישראל?

חבילות ספורט בחברות טלוויזיה

חבילות ספורט - תביעה נגד חברות הטלוויזיה שממשיכות לגבות תשלום רגיל

x
תודה שפנית לבוררת!

נציג המכירות הרלוונטי ייצור איתך קשר בהקדם.
באפשרותך להשאיר פרטים עבור הצעה נוספת.

המשך/י לחסוך
twitter facebook whatsapp
share Icon
דילוג לתוכן