*9824
x
המזכירה של הבוררת

שלום! המזכירה כאן כדי לשלוח לך תזכורת רגע לפני שחשבון התקשורת קופץ.

איזה שירות ברצונך לתזכר?

באיזו חברה הינך מנוי/ה כרגע?

אנא הזן/י את השנה והחודש בו מסתיים המבצע שלך

אם אינך יודע/ת את תאריך סיום המבצע אפשר למצוא את הנתון בחשבונית החודשית או באמצעות פנייה לשירות הלקוחות של החברה בה הינך מנוי/ה. בכל מקרה אפשר להזין תזכורת בהתאם לבחירתך.

המשך
אנא הכנס תאריך

נהדר! כשבועיים לפני תום המבצע אשלח לך תזכורת עם הצעות רלוונטיות.

אנא הזן/י את הפרטים לקבלת התזכורת:

אנא הכנס שם מלא
אנא הכנס טלפון תקני
אנא הכנס דוא"ל תקין
המשך

פרטיך נקלטו בהצלחה! באפשרותך לייצר תזכורת עבור שירותים נוספים.

איזה שירות ברצונך לתזכר?

שירות לקוחות ותמיכה טכנית בחברת HOT

 

למרות ש-HOT לא נהנית ממוניטין של נותנת שירות מהמעלה הראשונה, הדרכים לפנות אל נציגיה הלכו והשתכללו בשנים האחרונות ואין ספק שנעשה שיפור דרסטי ברמת השירות של החברה.

1. שירות עצמי דרך אתר האינטרנט – באמצעות האתר של HOT תוכלו לבצע מגוון פעולות שיקלו עליכם. האתר מאפשר לגולשים "שירות עצמי" במגוון נושאים: מעבר דירה, שינוי/ ביטול ביקור טכנאי, קבלת חשבונית במייל, תשלום חוב, עדכון אמצעי תשלום, עדכון פרטי קשר, הורדה ושליחה של טפסים, הקפאת מנוי, הזמנת ערוצים

2. צ'אט עם נציג תמיכה טכנית – בתוך האתר של HOT באופציית "צור קשר" ישנה אפשרות לשוחח עם נציג בצ'אט.

שעות פעילות הצ'אט: א'-ה': 08:00-22:00 שישי: 08:00-13:00

3. שירות ותמיכה בפייסבוק – HOT מעניקה אפשרות לקבלת שירות באמצעות טאב מיוחד בעמוד הפייסבוק שלה.

שעות פעילות הצ'אט: א'-ה': 08:00-22:00 שישי: 08:00-14:00

4. שירות אישי במייל- HOT מאפשרת ליצור קשר עם נציג באמצעות המייל. היא מתחייבת לכך שיחזרו אל הפונה תוך שלושה ימי עסקים.

5. פורום HOT – באתר האינטרנט של HOT ישנו פורום פעיל מאוד אליו יכולים לקוחות לפנות בשאלות וטענות. HOT מתחייבת לתשובה לכל פונה בתוך חמישה ימי עסקים ( או פחות). הפורום נמצא בעמוד של "צור קשר" באתר האינטרנט של HOT.

6. נציב תלונות הציבור – ללקוחות HOT קיימת האפשרות להגיש תלונה לנציב תלונות הציבור של החברה אשר תפקידו לברר ולטפל בפניות ותלונות אשר הופנו אליו על ידי מנויים, או שהועברו אליו לאחר שלא קיבלו מענה הולם על ידי מוקד שירות. ליצירת קשר עם נציב תלונות הציבור של HOT יש למלא טופס שמופיע באתר. הנציב מתחייב ליצור קשר עם הלקוח בטווח זמן של עד 3 ימי עסקים.

7. מרכזי שירות ותמיכה – HOT מפעילה מרכזי שירות ותמיכה בכל רחבי הארץ.

ניתן למצוא את כל עמדות המכירה בקישור הבא – http://www.hot.net.il//heb/customerservice/servicecenter/hotworkstations

8. HOT מפעילה מרכז טלפוני לטובת לקוחותיה. יש לזכור כי החברה מחויבת להפעיל שירות של שיחה חוזרת לפיה נציג שירות יחזור אליכם עד סוף יום העבודה.

מוקד שירות לקוחות של HOT:

שעות פעילות: ימים א'-ה': 07:00-19:00 יום שישי: 08:00-13:00

טלפון: 6900* או 1-801-700-700

מוקד תמיכה טכנית של HOT

שעות פעילות: 24 שעות, 7 ימים בשבוע

טלפון: 6900* או 1801-700-700

פקס: 1-801-700-701

9. אפליקציית RoboHold – אפליקציית עוזר אישי מבית היוצר של HOT.

יש להוריד את האפליקציה, לבחור את השירות הרצוי וליהנות מעוזר אישי שיקצר עבורכם את זמני ההמתנה בתורים.

סרטון הסבר על האפליקציה –

קישורים להורדת האפליקציה –

https://itunes.apple.com/IL/app/id1020580664?mt=8

https://play.google.com/store/apps/details?id=com.robohold.mobile

בחר חבילה ושלח פרטים לנציג

סלקום TV טריפל

סלקום TV טריפל

VOD ללא הגבלה, ממיר מקליט HD, ערוצי HD, ערוצי עידן+, ערוצי ספורט, אינטרנט 40 מגה (ספק ותשתית) + טלפון ביתי

159
המחיר לשנה. התקנה 149 ₪. ראוטר 19.90 ₪ בחודש. ממיר נוסף בתוספת 29 ₪. אפשרות למהירות של 100 מגה במקום טלפון
שלח/י פרטים
חייג לנציג
0776047690

הבוררת כאן כדי לעשות סדר בג'ונגל המחירים של שירותי התקשורת בישראל - סלולרי, טלוויזיה, אינטרנט וטלפון.

המטרה שלנו היא לכווץ את סל הוצאות התקשורת החודשי שלך ולמצוא עבורך בתוך שניות את התוכנית הכי משתלמת בכל תחום.

אמינות חסכון שקיפות
צרכנות נכונה

השאירו פרטים ונציג סלקום יצלצל בהקדם

אנחנו מתחייבים לשמור על פרטיותך ולא נעשה כל שימוש לרעה בפרטים

שלח/י פרטים

ניתן לשלוח פרטים בכל שעה. נציגי החברות זמינים בימים
א׳-ה׳ בין השעות 09:00 - 20:00, ו׳ 09:00 - 12:00

yes ULTIMATE TOTAL

yes ULTIMATE TOTAL

כל חבילות ערוצי התוכן ופרימיום. לא כולל ערוצי ספורט פרימיום. ממיר yesMaxTotal HD מקליט. הוספת ממיר yesHD ב-10 ₪. VOD כלול במחיר

199
3 חודשים ראשונים 99 ₪. בהמשך 199 ₪. ללא דמי התקנה
שלח/י פרטים
חייג לנציג
086702038

הבוררת כאן כדי לעשות סדר בג'ונגל המחירים של שירותי התקשורת בישראל - סלולרי, טלוויזיה, אינטרנט וטלפון.

המטרה שלנו היא לכווץ את סל הוצאות התקשורת החודשי שלך ולמצוא עבורך בתוך שניות את התוכנית הכי משתלמת בכל תחום.

אמינות חסכון שקיפות
צרכנות נכונה

השאירו פרטים ונציג yes יצלצל בהקדם

אנחנו מתחייבים לשמור על פרטיותך ולא נעשה כל שימוש לרעה בפרטים

שלח/י פרטים

ניתן לשלוח פרטים בכל שעה. נציגי החברות זמינים בימים
א׳-ה׳ בין השעות 09:00 - 20:00, ו׳ 09:00 - 12:00

yes ULTIMATE ULTRA

yes ULTIMATE ULTRA

כל חבילות ערוצי התוכן ופרימיום. לא כולל ערוצי ספורט פרימיום. ממיר yesULTRA. הוספת ממיר yesHD ב-10 ₪. VOD כלול במחיר

209
3 חודשים ראשונים 99 ₪. בהמשך 209 ₪. ללא דמי התקנה. ללא התחייבות
שלח/י פרטים
חייג לנציג
086702038

הבוררת כאן כדי לעשות סדר בג'ונגל המחירים של שירותי התקשורת בישראל - סלולרי, טלוויזיה, אינטרנט וטלפון.

המטרה שלנו היא לכווץ את סל הוצאות התקשורת החודשי שלך ולמצוא עבורך בתוך שניות את התוכנית הכי משתלמת בכל תחום.

אמינות חסכון שקיפות
צרכנות נכונה

השאירו פרטים ונציג yes יצלצל בהקדם

אנחנו מתחייבים לשמור על פרטיותך ולא נעשה כל שימוש לרעה בפרטים

שלח/י פרטים

ניתן לשלוח פרטים בכל שעה. נציגי החברות זמינים בימים
א׳-ה׳ בין השעות 09:00 - 20:00, ו׳ 09:00 - 12:00

איזה שירות ברצונך להוזיל?
עוד חבילות סלולר
עוד חבילות אינטרנט
עוד חבילות טריפל
x
תודה שפנית לבוררת!

מלא את פרטיך ונציג המכירות הרלוונטי ייצור איתך קשר בהקדם.

שלח/י

לידיעתך, החבילות המתפרסמות באתר מיועדות למצטרפים חדשים בלבד