בזק Mesh Fiber

 

בזק השיקה את Mesh Fiber לגלישה איכותית בכל החדרים

 

בעידן הדיגיטלי של היום, חיבור אינטרנט אמין ומהיר הוא חיוני לשימוש אישי ומקצועי כאחד. בזק, כחברת התקשורת המובילה בישראל, עמדה בחזית במתן פתרונות חדשניים כדי לענות על הדרישה ההולכת וגוברת לשירותי אינטרנט מהירים ויציבים יותר. טכנולוגיה פורצת דרך כזו היא Mesh Fiber של בזק, מערכת מהפכנית שאמורה לשנות את קישוריות האינטרנט הביתית.

mesh fiber

 מהו Mesh Fiber?

Mesh Fiber של בזק היא מערכת רשת מתקדמת המשתמשת בטכנולוגיית סיבים אופטיים ליצירת רשת בבית או במשרד. בניגוד לנתבי Wi-Fi מסורתיים, המסתמכים על מכשיר יחיד להפצת אותות אינטרנט.
המש פייבר משתמש במספר נקודות גישה הממוקמות אסטרטגית ברחבי הבית/המשרד. נקודות גישה אלה מתקשרות זו עם זו כדי להבטיח כיסוי מלא, ומספקות חיבור אינטרנט חזק וללא הפרעות.

איך זה עובד?

Mesh Fiber ממנפת את הכוח של הסיבים האופטיים. סיבים אלו מחוברים למקור האינטרנט הראשי ומפוזרים בכל הבית. כל נקודת גישה פועלת כמיני-נתב, ויוצרת רשת של צמתים מחוברים. כמו כן מערכת זו מנהלת באופן מושכל את הפצת תעבורת האינטרנט, ומנתבת נתונים באופן דינמי דרך הנתיב האופטימלי ביותר. זה מבטיח שמכשירים המחוברים לרשת יחוו זמן אחזור מינימלי ורוחב פס מקסימלי, גם כאשר מכשירים מרובים ניגשים לאינטרנט בו זמנית.

 

היתרונות של Mesh Fiber:

1. כיסוי משופר: אזורים מתים ואזורי אות חלשים נעלמים כלא היו. נקודות הגישה המרובות מספקות כיסוי מקיף, ומאפשרות למשתמשים להתחבר מכל מקום בתוך הדירה/משרד מבלי לחוות נפילות אות או מהירויות איטיות.

2. נדידה חלקה: Mesh Fiber יוצר רשת מאוחדת, המאפשרת נדידה חלקה בכל המבנה. משתמשים יכולים לעבור מאזור אחד לאחר בלי לחוות ניתוקים פתאומיים או צורך להחליף רשתות באופן ידני. זה מועיל במיוחד בבתים גדולים או בחללי משרדים.

3. מהירות וביצועים משופרים: טכנולוגיית הסיבים האופטיים המופעלים על ידי Mesh Fiber מבטיחה חיבור אינטרנט מהיר ואמין מאוד. בין אם מדובר בהזרמת סרטוני וידאו בחדות גבוהה, צפייה בטלוויזיה, משחקים מקוונים או הורדת קבצים גדולים, תוכלו ליהנות מביצועים נטולי פיגור ומהירויות העברת נתונים מהירות יותר.

4. התקנה וניהול קלים: הגדרת Mesh Fiber פשוטה וקלה. בזק מספקת הנחיות ידידותיות למשתמש, וניתן לנהל את המערכת בקלות באמצעות אפליקציה ייעודית לנייד או ממשק אינטרנט. משתמשים יכולים לעקוב אחר ביצועי הרשת, לנהל מכשירים מחוברים ולהתאים אישית הגדרות ללא מאמץ.

5.ניתן לנייד את המש פייבר משקע לשקע בבית או במשרד ללא הגדרה וללא צורך בהתקנה. רוצים אות חזק יותר במקום אחר בבית? אין שום בעיה. מנתקים את המש ומעבירים אותו לחדר אחר. ניתן גם להוסיף בקלות Mesh Fiber נוספים, מה שמבטיח הרחבת כיסוי חלקה ככל שהדרישות גדלות.

 

לקוחות חדשים? מעוניינים לשמוע עוד ולבצע השוואת מחירים של האינטרנט של בזק מבין כל מבצעי ההצטרפות?
בחרו מבצע מבין המבצעים שלפניכם או חייגו 08-670-2037 ותענו מיד.

לקוחות קיימים? מוזמנים לחייג למוקד השירות 03-727-8199אופציות שירות נוספות

 

להשוואת מבצעי הצטרפות נוספים של חברת בזק

בזק החלה להציע גם מכשירים סלולריים ומוצרי חשמל בהטבות מיוחדות כולל תשלום באמצעות חשבונית בזק ללא תפיסת מסגרת אשראי.

היכן ניתן לרכוש?

בחנויות בזק סטור או חייגו 086702037 ובצעו הזמנה טלפונית.

 

 

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

מהירים ב־wi-fi, איטיים בסלולר

מהירים ב־wi-fi, איטיים בסלולר

סיב אופטי מבצע

הוזלה של 44% בעלות השימוש בתשתיות הסיבים של בזק. האם תגבר התחרות באינטרנט הביתי?

1ביזפייבר

אינטרנט סיבים מאובטח לעסקים

נטפליקס 2

מדד מהירות האינטרנט של נטפליקס

x
תודה שפנית לבוררת!

נציג המכירות הרלוונטי ייצור איתך קשר בהקדם.
באפשרותך להשאיר פרטים עבור הצעה נוספת.

המשך/י לחסוך