אמישראגז חשמל זורמת לתחרות על לקוחות החשמל

אמישראגז חשמל זורמת לתחרות עם פתרונות חדשניים ומוזלים

בזכות הרפורמה שהובילה להפרטה וביטלה את הבלעדיות של חברת החשמל בתחום החשמל הצטרפה אמישראגז לרשימת החברות מביניהן תוכלו לבחור את הספק שלכם.

אמישראגז הינה חברה עטורת שבחים הידועה בשירותי האנרגיה השונים שלה ומציעה פתרונות חדשים ומוזלים.

אמישראגז חשמל

אמישראגז, שהוקמה בשנת 1949, מציעה מגוון פתרונות אנרגיה ללקוחות ביתיים ומסחריים, לרבות גגות שמש, דודי שמש וחשמל, גז טבעי, גז בישול, טעינת רכב חשמלי ועוד. כעת מרחיבה החברה את שירותיה לתחום החשמל הביתי המוזל עם הנחה של 6.5% בכל שעות היממה.
כלקוחות תוכלו לבחור בין תוכנית חשמל עצמאית לבין חבילה משולבת חשמל וגז, שתאפשר לכם להוזיל משמעותית עלויות ולחסוך בהוצאות הבית. חשוב לציין כי בעוד שאמישראגז מספקת ומשווקת חשמל לצרכנים, האחריות על טיפול בתקלות והולכת החשמל נשארת על חברת החשמל. במקרה של הפסקת חשמל בשכונתכם, מוקד 103, כגורם יחיד, יטפל במצב ללא קשר לספק החשמל.

מה צריך כדי להצטרף לשירות?

המעבר לאספקת חשמל מאמישראגז מחייבת שימוש במונה חכם. המעבר למונה חכם מגיע עם יתרונות בולטים. בראש ובראשונה, הוא מבטיח מדידה מדויקת של צריכת החשמל הביתית, וממזער את הסיכויים לטעויות בקריאה ובחישוב צריכת החשמל. בניגוד לקריאות והערכות, מדידות בזמן אמת מציעות ניטור וניהול משופרים של צריכת החשמל במשקי הבית.

יש לכם מונה חכם. מה הלאה?

סקרנים האם בבית שלכם יש מונה חכם? אתם יכולים לבדוק את ארון החשמל, לעיין בחשבון החשמל שלכם, או להיכנס לאתר של חברת החשמל לאימות. אם יש לכם מונה חכם, תוכלו לעבור בקלות לאמישראגז על ידי מסירת פרטיכם לנציג שיסייע לכם מרחוק ללא התקנות או ביקורי טכנאי. אם אין ברשותכם מונה חכם, ניתן לבקש החלפה ישירות מחברת החשמל בתשלום חד פעמי ללא קשר לתכנית הפריסה של חברת החשמל.

לאחר העברת בקשת ההתניידות מחברת החשמל לאמישראגז, תקבלו הודעה במייל או במסרון. לאחר מכן, חברת החשמל תפנה אליכם בבקשה לקבל את אישורכם להעברת השירות לאמישראגז. לאחר שתספקו את אישורכם, תהליך הניוד יסתיים, ותוכלו לשבת ולהירגע בעודכם נהנים מהיתרון המרכזי – ירידה בחשבון החשמל שלכם.

מה אמישראגז חשמל מציעה?

בניגוד לחברות אחרות שמקצות הנחות על בסיס מסלולי צריכה ותקופות זמן ספציפיות, אמישראגז הכריזה על גישה פורצת דרך. באמישראגז תקבלו הנחה קבועה של 6.5% בכל שעות היממה, ללא חלוקות לפי זמן או תנאים נוספים.
לקוחות החברה לא צריכים לחשב את השעות החסכוניות ביותר לשימוש בחשמל מכיוון שהם ייהנו מהנחה קבועה בכל שעות היממה.
בנוסף לתכנית ההנחות הרגילה, אמישראגז מספקת חבילה מיוחדת ללקוחות הרוכשים אצלם גז. חבילה זו כוללת הטבה של חודש חינם בחשבון הגז (מחושב לפי שימוש חודשי ממוצע בסוף השנה, עד 100 ₪) או 10% הנחה ברכישת מיכלי גז (עד שני מיכלי גז בשנה).

 

 להצטרפות למבצעי אמישראגז חשמל

 

השוואת מבצעי הצטרפות נוספים בתחום החשמל הביתי

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

פרטנר חשמל

פרטנר פאוור נכנסת לשוק החשמל: האם זו בשורה לצרכנים?

סלקום חשמל

סלקום אנרג׳י חשמל מעצימה את התחרות

CUTT לוגו למאמר

שיתוף פעולה בין הבוררת לבין אתר Cutt

מאמר פזגז חשמל 1

פזגז חשמל מצטרפת לתחרות

x
תודה שפנית לבוררת!

נציג המכירות הרלוונטי ייצור איתך קשר בהקדם.
באפשרותך להשאיר פרטים עבור הצעה נוספת.

המשך/י לחסוך