חיכיתם לשירות דיסני פלוס ומתלבטים לגבי המחיר? בואו נעשה לכם סדר

הרגע שישראלים רבים ציפו לו הגיע. דיסני פלוס הגיעה לישראל ואפשר להתחיל ליהנות ממגוון תכנים מעולים. אכן, רבים מאיתנו המתינו בקוצר רוח לסדרות וסרטים כמו המנדלוריאן, לשחרר את גאי, מון נייט, שאנג צ'י ואגדת 10 הטבעות, ועוד מגוון תכנים מקוריים של אולפני דיסני, פוקס, מארוול, פיקסאר ועוד. ממש בקרוב תוכלו גם אתם להצטרף לקרוב ל־140 מיליון מנויים של דיסני פלוס ברחבי העולם, שצפוי לעלות בעוד 80 מיליון בשנתיים הקרובות ולהתקרב לעוצמה של נטפליקס. אבל מה בדיוק כולל השירות? אילו חבילות מציעים? וכמה בכלל יעלה התענוג? אז בואו נעשה לכם סדר.

דיסני פלוס – אפשר גם דרך yes+ ו-STINGTV

אמנם, ניתן להתחבר אל דיסני פלוס גם באופן עצמאי, אך חשוב גם לדעת שחברת יס שילבה ידיים עם שירות הסטרימינג לשיתוף פעולה מקיף. לכן, ניתן יהיה ליהנות מהסרטים והסדרות גם דרך הפלטפורמות של STINGTV ויס פלוס. אמנם העלות של התחברות לסטרימינג באופן עצמאי אינה גבוהה (מיד נגיע לזה), אבל אם אתם כבר לקוחות יס תוכלו ליהנות מהנחה מסוימת. אם עדיין אינכם לקוחות של יס, כדאי מאוד להתעדכן במכלול החבילות שהחברה מציעה דרך הממשקים השונים שלה – ובאתר כבר עשינו לכם סדר ומצאנו את הדילים הכי משתלמים. היכנסו ובחרו בחבילה המתאימה ביותר עבורכם.

התחברות עצמאית לדיסני פלוס

לפני שאתם מבצעים את ההתחברות, שימו לב אם אתר דיסני פלוס והאפליקציה להורדה מחנויות המכשירים החכמים כבר פתוחים אצלכם. בנוסף, שימו לב שהמכשיר שלכם באמת יכול להיתמך על ידי האפליקציה, למשל טאבלטים וסמאטרפונים אנדרואיד החל מגרסה 4.4, אייפדים ואייפונים החל מגרסה 11.0, טלוויזיות אפל מדור 4, טלוויזיות אנדרואיד מגרסה 7.0, וכן הלאה.

עוד חשוב לדעת, כי לדיסני פלוס ישנם כמה יתרונות משמעותיים. ראשית, לשירות הסטרימינג כלל אין חבילות המאפשרות צפייה באיכות נמוכה מ־HD ולכן כל המחירים שמיד נתאר מספקים צפייה מצוינת. שנית, המנויים יוכלו לצפות בסדרות ובסרטים ב־4 מכשירים במקביל ללא הפרעות, וגם יוכלו להגדיר עד 7 פרופילים, ולבצע הורדות ללא מגבלה עד ל–10 מכשירים. בנוסף, חשוב לדעת שבכל חבילה ובכל דרך התחברות ישנה אפשרות לבקרת הורים, המאפשרת לסנן את התכנים שילדים צופים בהם, ללא עלות נוספת. כל הדברים האלו נכונים גם לגבי התחברות עצמאית וגם לגבי המתחברים דרך הממשקים של yes.

וכמה זה עולה?

אם לוקחים בחשבון את האפשרות לחבר עד 4 מכשירים בו זמנית, ואת איכות הצפייה הגבוהה, הרי שהשירות של דיסני+ אפילו זול יותר מנטפליקס. המסלול היותר משתלם כולל תשלום מראש לשנה בסך 399 ₪, כלומר כ־33 ₪ לחודש. מאידך, למי שלא רוצה להתחייב מראש או שהתשלום החד פעמי כבד עליו, מציעה דיסני פלוס מסלול חודשי בעלות של 39.9 ₪. באפשרות זו תשלמו כ־479 ₪ סה"כ – תוספת של כ־80 ₪ לעומת המסלול בהתחייבות לשנה מראש.

הזריזים שביניכם יוכלו ליהנות מהנחה משמעותית על המסלול השנתי, שכן דיסני + משיקה את השירות במחירים משתלמים במיוחד. אם תרשמו לשירות לפני תאריך ההשקה באמצע יוני 22, ותבחרו במסלול השנתי, תשלמו רק 319 ₪, כלומר כ־26 ₪ בכל חודש, ובהנחה של 80 ₪ לעומת המסלול השנתי הרגיל. שימו לב שהמבצע תקף רק למי שנרשם עד תום עשרת הימים הראשונים שלאחר ההשקה, ושתוקף ההטבה שבו היא לשנה אחת בלבד.

 

השוואת מבצעי הצטרפות נוספים בתחום הטלוויזיה

דיסני-פלוס

דיסני פלוס

תכנים מבית דיסני פלוס סדרות סרטים ותוכן בלעדי. צפייה ב־4 מסכים במקביל, בעבור עד 7 פרופילים שונים. בקרת הורים נוחה לשימוש המאפשרת צפייה בטוחה לבני המשפחה

44.9

המחיר לחודש 44.9 ₪. או במסלול לשנה 449 ₪. צפייה ב־4 מכשירים בו זמנית. ללא התחייבות

שלח/י פרטים

מלא/י את הפרטים בטופס ונציג ייצור עמך קשר

המחיר לחודש 44.9 ₪. או במסלול לשנה 449 ₪. צפייה ב־4 מכשירים בו זמנית. ללא התחייבות

שלח/י פרטים

ניתן לשלוח פרטים בכל שעה. נציגי החברות זמינים בימים
א׳-ה׳ בין השעות 09:00 - 20:00, ו׳ 09:00 - 12:00

Close Icon

אולי יעניין אותך גם

איך בוחרים גודל מסך מתאים לסלון או לחדר השינה?

שלט יס 2023

חברת yes משיקה גרסה מעודכנת של השלט לממירי אנדרואיד TV

x
תודה שפנית לבוררת!

נציג המכירות הרלוונטי ייצור איתך קשר בהקדם.
באפשרותך להשאיר פרטים עבור הצעה נוספת.

המשך/י לחסוך