חברת yes משיקה גרסה מעודכנת של השלט לממירי אנדרואיד TV

חברת yes משיקה שלט חדש לממירי אנדרואיד TV

yes פלוס משיקה  את שלט ה־IP המתקדם בישראל לממירי אנדרואיד שתוכנן ועוצב בגרסה חדשה. השלט החדש כולל: לחצני ספרות למעבר קלאסי בין ערוצים, תאורה אחורית שמאירה את מקשי השלט בזמן לחיצה על הכפתורים, אזור ייעודי לשליטה בהדלקה או כיבוי המגבר, שליטה בווליום המגבר, ופונקציות מרכזיות כמו עוצמת שמע וזפזופ.

בשלט החדש ישנם כפתורי גישה מהירה לאפליקציות הסטרימינג המובילות בעולם כולל דיסני+, נטפליקס, אמזון ושאר ערוצים ישראליים עימם yes חתמה על הסכמים מסחריים. כמו כן יש בשלט פונקציה חדשה לשליטה במגבר הטלוויזיה. השלט מתאים את עצמו לרוב הטלוויזיות והמגברים הקיימים בשוק באופן אוטומטי באמצעות מנגנון חכם.

yes פלוס התחדשה בשלט החדש מכמה סיבות:

  1. הגדלת שביעות רצון של לקוחות קיימים.
  2. הקלה על אוכלוסיות שמתקשות עם שלט ללא מספרים.
  3. חווית צפייה נוחה ללקוח.

 

שלט יס החדש 2023

 

בשלב הראשון השלט החדש יחולק ללקוחות הקיימים של yes המעוניינים לעבור משירותי הלוויין לחוויה המתקדמת של +yes ללא תשלום, כחלק מאסטרטגיית המיגרציה של החברה למעבר שידורים מלא על גבי רשת האינטרנט ובהמשך יסופק גם לאוכלוסיות נוספות. לקוחות המעוניינים לרכוש את השלט החדש יוכלו לעשות זאת בסניפי פלאפון ברחבי הארץ בעלות של 49.90 ₪ ובהצגת תעודת הזהות של בעל המנוי או באמצעות משלוח לביתם בתוספת דמי משלוח.

סמנכ"ל השיווק של yes דרור בהט מסר לאתר הבוררת: "השקת השלט המתקדם היום היא חלק נוסף במימוש אסטרטגיית החברה להעברת לקוחותינו לצפייה בטלוויזיה ב־IP עד סוף 2025. השלט החדש מייצר פתרון לאוכלוסיות רחבות ומבטא את הקשב שלנו לצרכי לקוחותינו".

בא לכם להחליף את השלט שלכם בשלט חדש?  למעבר לשירות הלקוחות של יס בוואטסאפ
לא לקוחות יס ורוצים לראות מה מציעה החברה? למעבר לעמוד מבצעי yes

 

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

איך בוחרים גודל מסך מתאים לסלון או לחדר השינה?

x
תודה שפנית לבוררת!

נציג המכירות הרלוונטי ייצור איתך קשר בהקדם.
באפשרותך להשאיר פרטים עבור הצעה נוספת.

המשך/י לחסוך