השלט החדש של +yes

אתי שושן
כתבת צרכנות וטכנולוגיה

yes  השיקה שלט חדש

חברת yes השיקה שלט חדש לממירי yes+AndroidTV. השלט החדש עוצב ותוכנן במטרה לשדרג את חווית הצפייה ולשפר את נוחות השימוש עבור הצופה.

yes היא ספקית שירותי הטלוויזיה היחידה ששילבה בשלט שלה כפתורי גישה ישירים לערוצי טלוויזיה מסוימים – ערוצים 12 ו־13.

כמו כן ישנה גישה מהירה לאפליקציות בינלאומיות מובילות באמצעות כפתורי:

 

logos of spotify amazon-prime netflix and youtube

 

לדברי סמנכ"ל השיווק של yes, פלאפון ובזק בינלאומי דרור בהט, "yes מחויבת להעניק ללקוחותיה את חוויית הטלוויזיה האולטימטיבית וקשובה לצרכים העולים מן השטח. השלט החכם החדש הכולל גם את כפתור קיצורי הדרך, פרי פיתוח ייחודי של yes, ממשיך את קו החדשנות בו דוגלת החברה ונותן מענה מותאם לדרישת הלקוחות". השלט עבר פיתוח בעקבות מחקרים שנועדו לבחון מהם הרגלי השימוש של הלקוחות, וכך הוא מותאם להרגלי הצפייה של הלקוח.

השלט החדש כולל, כמו השלט הקודם, את כל הכפתורים הסטנדרטיים לממירים מבוססי מערכת ההפעלה של גוגל: כפתורי הדלקה וכיבוי לטלוויזיה ולממיר, כפתורי ניווט (חיצים על פני עיגול שליטה ובמרכזו כפתור בחירה), כפתורי בית וחזרה, כפתור לחיפוש קולי וכפתורי עוצמת שמע.
לשלט מספר אלמנטים חדשים: לחצני זפזופ למעבר מהיר ונוח בין ערוצים, לחצן MUTE להשתקת הסאונד, לחצן INPUT למעבר פשוט בין היציאות של הטלוויזיה (כדי לאפשר מעבר בין הממיר למכשירים אחרים, כגון קונסולות משחק ועוד), לחצני קיצור דרך לגישה מהירה לאפליקציות ולערוצים המובילים בארץ ובעולם.
התוספת המעניינת ביותר היא שבאזור התחתון של השלט, בנוסף לכפתורים הראשיים של השירות, נטפליקס, יוטיוב וערוץ קשת 12, הוסיפה החברה גם כפתור גישה ל־Amazon Prime Video וכפתור לערוץ רשת 13.
בלחיצה ארוכה על הכפתור המרכזי בשלט (זה שבמרכז עיגול השליטה) ייפתח תפריט מותאם דינמי.
התפריט המותאם יכלול, בין היתר, גישה מהירה לערוצים האחרונים בהם צפה המשתמש, ביצוע פעולות בהתאם למיקום כמו StartOver, הקלטה, הוספת תזכורת, שמירה לרשימת הצפייה, מקלדת נומרית שתאפשר מעבר מהיר לכל אחד מ־140 הערוצים שבממשק ועוד.
השלט חדש לממירי yes+AndroidTV

השלט החדש של יס

לפני כשנתיים החלה yes בתהליך המעבר לשידורים על גבי רשת האינטרנט, זאת לצד המשך השידורים באמצעות תשתית הלוויין. מאז השקת השירות למעלה מ־174,000 לקוחות (כ־33% ממצבת לקוחות החברה) נהנים משירותי הטלוויזיה של yes באמצעות רשת האינטרנט (לקוחות yes+ ו־STINGTV).

בא לכם להחליף את השלט שלכם בשלט חדש?  למעבר לשירות הלקוחות של יס בוואטסאפ
לא לקוחות יס ורוצים לראות מה מציעה החברה? למעבר לעמוד מבצעי yes

 

אולי יעניין אותך גם

קבוצת בזק

עיכובים בהתקנות בבזק והסכסוך בין yes לקשת

x
תודה שפנית לבוררת!

נציג המכירות הרלוונטי ייצור איתך קשר בהקדם.
באפשרותך להשאיר פרטים עבור הצעה נוספת.

המשך/י לחסוך