תקלה בפרטנר טיוי – עליה חדה בביקושים בחברות המתחרות

קארין רודשטיין
כתבת צרכנות וטכנולוגיה

 

במהלך הימים האחרונים חווים לקוחות פרטנר טיוי תקלה מהחמורות שידעה החברה.
לקוחות רבים מתלוננים על שיבושים בקליטת שידורי הטלוויזיה.
אמנם ערוצי הטלוויזיה לא פעלו, אך עשרות אלפי המנויים של החברה יכלו להוריד את אפליקציית הערוצים והצליחו לראות שידורים ב־LIVE, במקביל לצפייה בנטפליקס וביוטיוב שלא נפגעה.
כמובן שרבים מהם לא שעו להמלצה זו של החברה והתרעומת על התקלה והשירות שהפסיק לתפקד לא אחרה להגיע.

בעקבות התקלה לקוחות רבים ניסו להשיג את השירות הטכני, מה שהוביל לקריסת המוקד הטלפוני.
לקוחות רבים דיווח על מענה טלפוני לקוח במוקד הטכני של החברה. חלקם המתינו אף מעל לשעתיים ובסוף השיחה נותקה.

תקלה בפרטנר טיוי

השגיאה עקב התקלה בפרטנר טיוי

התקלה נובעת ככל הנראה מעדכון תוכנה שביצעה החברה שלא הסתנכרן באופן אוטומטי ללקוחות.
פרטנר מציעה ללקוחותיה לנתק את הראוטר מהחשמל ולחברו, ייתכן שהדבר יעזור.

איך התקלה השפיעה על החברות המתחרות?

לעומת זאת, בחברות המתחרות הוט, בזק, יס וסלקום TV מדווחים בימים האחרונים על עליה חדה בביקושים שנובעים ככל הנראה מפניות של מאוכזבי פרטנר.
לצערה של פרטנר, התקלה קרתה בתזמון הכי גרוע – בסגר, כשכל הילדים בבית מול הטלוויזיה או משתמשים ב־ZOOM לטובת לימודים.
בשעה שכל שירותיה של פרטנר מבוססים על רשת האינטרנט, תקלה כזו המשפיעה על האינטרנט הינה תקלה משביתה.
כך שלקוחות שמחוברים לטריפל של החברה נשארים ללא גלישה וללא צפייה.

בעקבות התקלה נרשמה מתיחות בין החברות פרטנר והוט וזאת בעקבות פניות יזומות של נציגי הוט לכאורה ללקוחות פרטנר תוך הצעת התניידות.

גורמים בפרטנר אמרו בתגובה לפעילותם של נציגי הוט: "התנהגות מגעילה של נציגים של מתחרה, שבחרה לנסות לנצל את המצב. זה לא יעזור לה – עד היום רבבות רבות של לקוחות נטשו את הוט לטובת פרטנר, וזה יימשך".

תגובת פרטנר 

מפרטנר נמסר: "בשעות האחרונות אנחנו פועלים לתיקון תקלה טכנית שמורגשת בשירות פרטנר tv.
צוותי ההנדסה והטכנולוגיה של החברה, יחד עם מומחים בינ״ל פועלים בשעה זאת לתקן את התקלה.
אנחנו מתנצלים בפני הלקוחות ונעדכן ברגע שיימצא פתרון".

עוד נמסר מפרטנר כי "השירות מתחיל לחזור בהדרגה לחלק מהלקוחות שחוו תקלה.
בנוסף, אחוז משמעותי עושה שימוש בצפייה בערוצי כאן, קשת, רשת באמצעות האפליקציות שממשיכות לעבוד כרגיל.
כל האפליקציות בממיר, כולל נטפליקס, יוטיוב ועוד, גם הן עובדות כרגיל.
הטיפול בתקלה נמשך, וצפוי להימשך לאורך הלילה במטרה להחזיר במהרה את השירות לתקינות מלאה".

עדכון החברה 13.1.2021

לאחר ההודעה הרשמית של פרטנר כי התקלה טופלה, שוב לקוחותיה סובלים הבוקר (13.1) מהודעת שגיאה.
על פי פרטנר הסיבה לתקלה היא העבודות שנעשו בלילה "צפוי להיפתר בשעות הקרובות".

אתמול הודיעה החברה על פיצוי בשל תקלת הענק – פתיחה של ערוץ האח הגדול, הדרמות הטורקיות וחבילת ערוצים ברוסית.

רוב לקוחות החברה אינם מעוניינים בפיצוי זה ודורשים פיצוי כספי על החודש הנוכחי.

השוואת מבצעי הצטרפות נוספים בתחום הטלוויזיה

מצאתם טעות בכתבה? כתבו לנו 

אולי יעניין אותך גם

איך בוחרים גודל מסך מתאים לסלון או לחדר השינה?

שלט יס 2023

חברת yes משיקה גרסה מעודכנת של השלט לממירי אנדרואיד TV

x
תודה שפנית לבוררת!

נציג המכירות הרלוונטי ייצור איתך קשר בהקדם.
באפשרותך להשאיר פרטים עבור הצעה נוספת.

המשך/י לחסוך