מדד מהירות האינטרנט של נטפליקס

מדד מהירות האינטרנט של נטפליקס

Netflix חושפת: אלו ספקיות האינטרנט המהירות בישראל

דסק טכנולוגיה וצרכנות, אתר הבוררת, 14.01.2024

נטפליקס אנד סיב: חברת שירותי הסטרימינג האמריקאית נטפליקס פרסמה לאחרונה את ״אינדקס מהירות ספקי האינטרנט״. בדוח זה נטפליקס מדרגת את מהירות חברות האינטרנט השונות בכל מדינה בה היא פועלת. אז מי מובילה בישראל לפי מדד מהירות האינטרנט של נטפליקס?

לפי מדד מהירות האינטרנט של נטפליקס נכון לסוף שנת 2023, שירות האינטרנט של חברת פרטנר מוביל במהירות, ובמקום ה־2 נמצאות ספקיות האינטרנט בזק, סלקום והוט. במקום השלישי, ולא הרחק מאחור מבחינת מהירות הגלישה, נמצאות החברות 099,  טריפל סי ואקס פון.



להשוואה בין חבילות האינטרנט הביתי השונות באתר הבוררת – לחצו כאן

 

נטפליקס

פרטנר מובילה בטבלת מהירות חברות האינטרנט. בזק, סלקום והוט במקום השני (קרדיט: צילום מסך – אתר נטפליקס)

ישראל מדורגת במיקום גבוה במהירות האינטרנט הביתי

בנוסף להשוואה בין ספקיות האינטרנט הישראליות, הנתונים שמפרסמת נטפליקס מאשרים כי האינטרנט הביתי בישראל הוא בין המהירים בעולם.
ישראל נכללת בקבוצת המדינות במקום ה־2 במדד מהירות הזרמת התוכן של נטפליקס. באותה קבוצה עם ישראל נמצאות 40 מדינות אחרות, בהן ארה״ב, בריטניה, צרפת, גרמניה ואחרות. בקבוצה במקום ה־1 נמצאות ספרד, סינגפור והונג-קונג, ואילו במקומות האחרונים נמצאות מדינות כמו דרום אפריקה, בוליביה, פקיסטן וונצואלה.

להשוואה בין חבילות האינטרנט הביתי השונות באתר הבוררת – לחצו כאן


מה מצפה לנו ב־2024?

השיפור במהירות האינטרנט הביתי בישראל מאפשר לצרכנים רבים ליהנות מחוויית סטרימינג ללא הפרעות באיכות K4. כיום כמעט כל חברות הסטרימינג הגדולות בעולם פתוחות בפני הקהל הישראלי, ביניהן דיסני+, אמזון פריים, אפל טי וי פלוס ונטפליקס.

ספקיות האינטרנט הישראליות מציעות כיום ללקוחותיהן מהירות גלישה של 1-5 ג׳יגה ביט לשנייה באמצעות טכנולוגיית הסיבים, אך בעתיד הקרוב נוכל לגלוש אפילו מהר יותר.
במהלך השנה שעברה חברת בזק חשפה כי בכוונתה להציע ללקוחותיה בשנת 2024 מהירויות גלישה של עד 10 ג׳יגה ביט לשנייה, בשימוש בטכנולוגיה החדישה Wifi 7.
ספקיות האינטרנט האחרות לא פרסמו כוונות דומות. עם זאת ניתן להניח כי גם הן תפעלנה השנה להגדלת קצבי ההורדה וההעלאה שלהן. זהו מהלך מתבקש ככל שגדל מספר המכשירים הביתיים שמתחברים לרשת האינטרנט.


קראו גם: דוח חדש על ישראל ביחס לעולם: מהירים ב־ifiW, איטיים בסלולר 

 

מדד מהירות האינטרנט של נטפליקס

 

 

 

 

אולי יעניין אותך גם

mesh fiber

בזק Mesh Fiber

1ביזפייבר

אינטרנט סיבים מאובטח לעסקים

סיב אופטי מבצע

הוזלה של 44% בעלות השימוש בתשתיות הסיבים של בזק. האם תגבר התחרות באינטרנט הביתי?

מהירים ב־wi-fi, איטיים בסלולר

מהירים ב־wi-fi, איטיים בסלולר

x
תודה שפנית לבוררת!

נציג המכירות הרלוונטי ייצור איתך קשר בהקדם.
באפשרותך להשאיר פרטים עבור הצעה נוספת.

המשך/י לחסוך